רבים נוטים לחשוב שאין צורך יותר בבתי דפוס, מאז תחילתו של עידן הדיגיטל והמחשבים, ישנם כאלה המכנים את התופעה הזאת כ"הפרינט מת".

רבים נוטים לחשוב שאין צורך יותר בבתי דפוס, מאז תחילתו של עידן הדיגיטל והמחשבים, ישנם כאלה המכנים את התופעה הזאת כ"הפרינט מת". אבל מוקדם מדי להספיד את עולם הדפוס. בתי הדפוס חיים וקיימים כל עוד בני אנוש יחיו על הפלנטה שלנו.
אנשים צריכים ואף זקוקים למגע הפיזי של הנייר כשהם קוראים טקסט. אנו רוצים לחוש אותו, ועל כן בית הדפוס נותן לזה מענה. ניתן לראות עדות מוחשית לזה בעולם העיתונות. שימו לב כשאתם קוראים מאמר או כתבה בצג המחשב, אין הרבה סבלנות לקרוא לעומק כי העיניים מתאמצות והמוח משדר לנו שהגיע הזמן לדפדף תרתי משמע.
גם בענף הספרות היה דיבור על כך שתחום זה כבר לא רלוונטי למאה 21 אבל אז אנשים הבינו שהתחליף לא באמת מספק וחזרו לנייר המודפס שבית הדפוס מספק.

 

נייר מול דיגיטל

כמו בתקופת שיווק טלוויזיות הפלזמה וה- LCD וגם הקולנוע הביתי שהתרחש באמצע שנות האלפיים. כולם כבר הספידו את הקולנועיים ובאמת חלה ירידה בצפיית סרטים בקולנוע שממוקם במרכז העיר, אבל אז אנשים הבינו שאין תחליף לחוויה של בילוי בצפייה בסרט קולנוע ומאז בתי הקולנוע ממשיכים לעלות ולחדש את עצמם עם סרטי תלת ממד וסרטים איכותיים ואנשים הצביעו ברגליים.

לענייננו, בתי הדפוס כיום מאוד משוכללים וניתן לראות ברובם אם לא בכולם, מכונות בטכנולוגיה דיגיטלית שמספקת עבודות ייצור בגימור איכותי ומשובח, דפוס אופסט ודפוס דיגיטלי ידועים בכישורים אלו.

בבית דפוס שביט תוכלו למצוא מכונות דפוס מהמתקדמות ביותר כיום בשוק הדפוס, אשר מתמודדות עם כל עבודת דפוס מורכבת או מסובכת. בין מכונות הדפוס האלה תמצאו את מכונת הדפוס SCODIX.

אז אם אתם צריכים הפקת דפוס לעסק שלכם, דברו אתנו!